måndag 13 juni 2011

Nästan klar

DSC03908
Kommer ni ihåg byrån jag hade som projekt i julas? Hmm måste erkänna att jag ibland har liite svårt att avsluta vissa projekt, helst dom som nästan är klara.
Men nu har jag köpt nya knoppar, dessa i silver från Åhléns, men bara fem stycken…så nu måste jag dit och köpa en till. Var så våghalsig att jag litar på att de får in fler :) Har även köpt fint papper som jag ska lägga i botten. Byrån fick lite halvmatt färg och jag målade visst med oljefärg så sambon och jag fick lov att sova i gästrummet för det luktade så starkt att vi blev helt yr :) Men bra blev det! Lovar att återkomma med bilder så fort jag skruvat fast knopparna!

1 kommentar:

Villa Carl Larsson sa...

De får säkert in fler annars har jag sett dem på Åhlens här om det skulle krisa :) Jättefina knoppar, kommer att göra susen på din byrå.

Kram Josefin