tisdag 6 oktober 2009

Lutandet tornet…

DSC01660

Tyckte att det var dags för Mårbackapelagonerna att tacka för denna sommar, så jag klippte ner dem och placerade dom ljust och kallt, helt rätt va? :) Tränar ju fortfarande mina gröna fingrar…

De sista blommorna som var kvar satt jag i en liten vas, tycker att färska blommor är en härlig vardagslyx! Den vita ljusstaken fyndade jag här i somras och nu efter några omgångar med penseln så blev resultatet vitt och fint :) Ser dock att bilden lurar ögat lite…ljusstaken lutar inte riktigt som på bilden :)

Här hemma har det stått still på inredningsfronten ett tag, men det kliar rejält i fingrarna efter att få använda symaskinen. Skäms på mej som inte provat än…! Har lite tyg undanstoppat som ska bli kuddar, så kanske till helgen…

Nu ska jag träna lite core innan Äntligen Hemma börjar!

Kram A

Inga kommentarer: