onsdag 7 oktober 2009

Sammanträffande

lycka

Jag har jobbat halva dagen idag men sitter nu med en kopp kaffe och skriver på min uppsats om kalcium. Känner att energin riktigt sprudlar och jag är så GLAD att jag verkligen tagit steget och gör det jag vill göra, nämligen att utbilda mej till friskvårdsterapeut! Det känns helt rätt och jag har redan lärt mej massor! :)

Mellan raderna om kalcium så kikar jag runt lite på bloggarna, och vad finner jag då? JOO, en tävling hos fina Hem och Lycka där man har chansen att vinna en mjölkkanna! :)

Är det inte ett märkligt sammanträffande? :)

Kram A

2 kommentarer:

VITA NYANSER sa...

Vad kul att du är med i utlottningen hos mig! Jag ska kolla in den här tävlingen oxå.

Kram L-L

Kära Hem sa...

Så du "skolar" om dig helt? Vad skoj! Friskvårdsterapeut låter ju jätteintressant - passar nog dig perfekt.

Ha en trevlig helg!
Kram
/Anna