fredag 2 oktober 2009

DSC01656

DSC01627

DSC01626 DSC01625

Ibland måste man prioritera det som är viktigt i livet. Kanske stanna upp och bara se sej om, andas, känna in stunden. Jag vet att det finns väldigt många, jag själv är en av dom, som bara rusar fram i livet och är tre steg före hela tiden. Men ibland måste jag stanna upp och reflektera lite över vad jag gör. Vad är viktigt för mej?

Just nu är min utbildning väldigt viktig, både för min personliga utveckling och arbetsmässigt. Så då får man lägga vissa saker åt sidan. Jag säger inte att detta är enkelt, jag arbetar ständigt med detta.

Bloggen är ett kul intresse och jag får mycket inspiration av andra, men den är inget jag kommer att prioritera den närmsta tiden. Den får inte bli ett måste. Men kanske jag delar med mej lite mer av mina tankar och funderingar…ibland måste jag gå in på djupet för att förstå.

Jag önskar Er alla en riktig trevlig helg!

Kramar A

1 kommentar:

Kära Hem sa...

Du har helt rätt - bloggandet får inte bli ett måste... Det verkar som om det är lätt hänt för många. Hoppas inte jag kommer dit.

Ha det så bra och lycka till med utbildningen!

Kram
/Anna