söndag 28 december 2008

Är äntligen klar med bordet som vi fick i somras! Sambon hittade det i ett bageri där bagaren mer än gärna ville bli av med det, till vår stora glädje!
Har slipat och målat det några gånger, men allra värst var benen...dom var verkligen pillriga att måla. Men det var helt klart värt det, är så super nöjd!
Så idag bjuder jag på lite bilder från vårat kök, det är en salig blandning av loppisfynd, nytt och nött. Den vackra kudden har min kära farmor gjort, är verkligen fäst vid den. Tavlan med recept har jag fått av min syster när hon var i Danmark i somras, den är så fin att skriva favorit recepten på. (Nu efter jul kanske man borde byta mot något lättare:)
Nu kommer min systerson på besök, så nu har jag inte tid att sitta här längre, dax för lite bus & lek!
Ha en härlig söndag allihopa!
Kram A ♥

Inga kommentarer: