tisdag 30 december 2008

Åå vad det är härligt att vara långledig! Man hinner med en massa roliga och mysiga saker. Baka bröd är ett exempel! Älskar att stöka runt i köket, lyssna på radion och filosofera lite grann :) Idag blev det ett enkelt filmjölksbröd som varken behöver knådas eller jäsa, men det blir supergott samtidigt som det doftar ljuvligt i hela huset :)
Pedant som jag är så älskar jag att städa, organisera och sortera (jag vet, helknasig) så i morse tog jag tag i sambons garderob och gjorde om lite grann...passade samtidigt på att sortera bort sådant som jag inte tycker att han behöver längre. Snällt va? :)
Han är nämligen en mästare på att spara, och jag är tvärt om. Så det fanns ju en hel del att ta tag i!
Nu ska jag sätta igång med nästa projekt som jag kommer att visa för er lite längre fram...
Kram A ♥

Inga kommentarer: