måndag 22 december 2008

På bilden ser det nästan ut som om våren är här och inte julafton om två dagar...
När vi skulle julpynta insåg vi ganska snabbt att det inte fanns så mycket att pynta med, förutom några silverkulor, två röda kuddar och ett litet luciatåg. Samtidigt som jag vill att det ska vara stämningsfullt hemma så kom jag fram till att jag är ganska så kräsen när det kommer till just julpynt. Tycker inte om när det står tomtar i varje hörn och det hänger tingel och tangel lite överallt, inte hos oss iaf!
Just i år vill jag ha det enkelt...lite, okej ganska mycket vitt, zink och silver -och färska blommor!
Så på vägen hem köpte jag lite rosor och liljor som jag placerade i hallen och i vardagsrummet.
Lite kan göra mycket :)
Ha en härlig kväll allihopa!
Kram A ♥

Inga kommentarer: