söndag 21 december 2008

Nu har den äntligen tagit plats i mitt kök! Mixern som ska göra underverk med min matlagning! Perfekt att göra egen guaqemole till tacos, soppor till lunchen och smoothies till frukost. Det lär väl bli en hel del lättare mat efter jul, börjar redan känna av all choklad och julbord :) Idag när jag vaknade och tittade ut från sovrumsfönstret sken solen över alla vita träd och det var så vackert! Man blir verkligen lycklig när solen skiner en vacker vintermorgon. Önskar man kunde vakna så varje morgon ist för detta mörker som omger oss så gott som varje vaken timme. Idag har jag fortsatt med mitt lilla projekt som jag tänkt visa för er så fort jag är klar. Det är bara så att ibland tar vissa saker mer tid än vad man trott från början...men jag kan avslöja så mycket att det är något till köket. Nu ska jag mysa runt i huset och lyssna på Åsa Jinders julskiva, så vackert! Ha en mysig sista advent!
Kram A

Inga kommentarer: