onsdag 17 december 2008

Endast en vecka kvar till jul! Det går verkligen fort nu, gäller att planera väl om man ska hinna med allt :)
Men just idag är jag så trött...tappade lusten för nästan allt. Men när jag drömmer mej bort till min säng så kan jag inte annat än tänka på hur man kan göra om i sovrummet. Hade planer att visa er en bild på hur det ser ut där, men jag vet inte om jag vågar...:) Röd (rosa?) randiga tapeter som stjäl så mycket plats och energi att det inte går att ha något på väggarna. Funderar på att gå loss med vitfärgen rejält under jullovet. Hallen, sovrummet, väggen vid öppna spisen...listan kan göras lång!
Hittade denna bild på Pottery Barn och den gav mej genast inspiration till ett litet sängbygge, allt för förvaring så klart! Det ska väl vara praktiskt också? :)
Ha en mysig kväll!
Kram A

Inga kommentarer: