onsdag 14 december 2011

Skor med volang

  sko
God morgon!

Hur har ni det med snön? Här har det regnat och nu är det bara grått och slaskigt ute plus att dom varnar för halka. Typiskt! Jag och lillkillen som hade planerat in en fika i stan med fina T samt göra klart sista julhandlingen…fåse hur vi gör. Men måste ju bara få visa mina nya skor. Uggs med volangkant :) I like it a lot!
Gillar ju inte alls spets och volang i heminredning men på kläder, och nu skor då, är det ju såå fint tycker jag! Sambon suckade när jag visade dem och undrade genast hur sulan är. Ehh inte så bra kan jag väl medge men ska ju bara ha dom som “hoppa-i-och-ur-skor”. Är egentligen ganska noga med skor för min rygg är lite paj men kunde inte låta bli dessa.

HÄR hittade jag dem. (Man kan ju nästan tro att jag är sponsrad-men icke)


Update: Ser att skorna ej finns kvar i sortimentet, måste ha klickat hem de sista i fredags...

Inga kommentarer: