onsdag 7 december 2011

Saffransbullar

DSC04408
 DSC04409
Hej!
Vilken julstämning, det snöar!! :) Det har snöat sen vi klev upp i morse och nu är det vitt vitt överallt! Vad tokigt det kan vara det här med vädret, förra året var det snökaos och ett år senare har vi 7 plusgrader för att nästa dag ha snö…
Fick till ett julbak igår för jag var såå sugen på saffransbullar! Det hör ju julen till men ska jag vara ärlig så trodde jag inte att det skulle hinnas bakas något detta år nu när lillkillen tar nästan all min lediga tid. Har har nämligen inte alls kommit på det här med att sova på dagarna…Men synd att klaga när han sover bra på nätterna :)

Idag ska det beställas mer material till hallen och tvättstugan men har lite bestyr om vad jag ska ha på väggarna i tvättstugan…pärlspont, råspont, v-spont? Känns som det blir lite mycket pärlspont om det även blir det i tvättstugan.
Återkommer om hur det blev :)

Kram

Inga kommentarer: