onsdag 23 november 2011

LOVE

Hej på er!

I morse när lillkillen och jag kom ner till köket låg det ett fint inslaget paket till oss på köksbordet. Det var pappan i huset som hade det med sej hem från sin jobbresa och det är ju inte helt fel, jag äälskar presenter (vem gör inte det?;) Men det är ju lika roligt att ge också! En fin skylt som kommer att få pryda den tilltänkta “familjeväggen” på övervåningen. Jag är ett stort fan av citat och ordspråk, dock lite allergisk mot alla dessa citat som carpe diem osv. Känns lite uttjatat på något sätt…
Men denna gillar jag mycket! Eftersom jag inte har en sån där superkamera eller duktig på att redigera mina bilder så syns färgerna lite dåligt.

DSC04390

DSC04391

Idag kom även ett annat paket på posten, nämligen från en av mina favoritbutiker Ellis Corner. Mailegkaninen ska slås in i paket till en nyfödd liten kille som fick en mycket tuff start i livet Så det får bli en liten Krya-på-dej present. Skallran i form av en prins ska vår lillkille få:)

Nu ska jag fortsätta rensa i jullådorna för usch vad mycket jag inte vill ha som bara packas ner igen för varje år, nu åker det ut! :)

Inga kommentarer: