torsdag 20 oktober 2011

Nya kuddar

 DSC04288
 DSC04289
Hej på er!
Vi har haft lite teknikstrul här hemma med både internet och TV så därav dåligt bloggande. Ni skulle se röran med alla sladdar…ojojoj…jag förstår då ingenting av teknikgrejer, vill bara att det ska fungera :)
Har ju varit på jakt efter kuddar till soffan hur länge som helst och har inte hittat de rätta. Är ju lite feg med det här med färg men hittade dessa godingar när jag besökte Lantliv i Leksand igår. Föll pladask! Den ena som ser lite brun/lila/grå ut kommer från DAY och färgen heter visst Siamese (?) och den andra kommer från Ceannis. Färgerna gör sej inte rättvisa på bilden men de är verkligen superfina så nu är jag på jakt efter en pläd i samma brun/lila/grå färg. Vill även slänga ut sofforna mot två vita schäslonger eller stora mysiga fotöljer men jag har inte riktigt fått med sambon på det. Han vill ha en mörkgrå soffa med divan/schäslong men jag tror att den kommer att ta alldelens för stor plats i vårt pyttelilla vardagsrum… vilka bekymmer :)
Vi ses ♥

1 kommentar:

Lajsan sa...

Härligt med riktigt stora problem :) Hoppas ni har det bra i er lilla familj!