torsdag 16 december 2010

Sovrummet

Detta är alltså övervåningen på utbyggnaden. Sovrum, badrum och 2st walk-in-closets ska vi få till. Det känns lååångt kvar till tapetseringen när man ser bilderna ;)
Har iofs inte riktigt kommit fram till hur det ska se ut men vita väggar och ganska så enkel inredning i sovrummet vill jag ha. Inte för mycket saker eller för mycket mönster. Sambon vill ha en TV och tyvärr verkar han inte ge med sej, så vi har kompromissat. Är den vit och platt så får den flytta in :)

DSC03286
DSC03285
Min snälla farfar får bli med på bild idag. Han är här och hjälper oss massor och för det är vi så tacksamma för!

Ikväll ska jag på julbord, mitt andra för i år, ska bli så mysigt! En tradition från jobbet som jag inte vill vara utan även om jag inte jobbar kvar :) Fram tills dess ska jag fixa lite här hemma. Ha en fortsatt fin dag och kör försiktigt om ni ska ut i snövädret!

Inga kommentarer: