tisdag 28 september 2010

A walk to remember


DSC02941 DSC02942

Den fina fina hösten bjöd mej på ett stilla lugn när jag tog en promenad ner till sjön. Riktigt vackert såhär års.
Ibland, eller ganska ofta, måste jag stanna upp och bara vara…är alldelens för bra på att rusa fram och inte vara i nuet. Men jag tränar dagligen på att njuta och bara vara och med sån här utsikt så går det ju faktiskt riktigt bra! :)

Nu har vi äntligen, på tredje försöket, bestämt fönster! Vad svårt det är med alla dessa beslut, även om de är ganska angenäma :) Det blev inte de som vi bestämt från början men vi blev nöjda ändå!
Fasaden är även beställd och kommer vilken dag som helst, spännande! Vi har valt stående panel med krönlist nertill, liggande panel på mitten, krönlist och liggande panel högst upp. Undra om jag fick till det rätt nu…? ;)

Sa till sambon, i sådär förbifarten idag, att jag ville ha vita trägolv på övervåningen…fick inget riktigt svar men jag tolkar det nog som ett ja :)
Kram på er

1 kommentar:

Mitt skabbiga chica hus sa...

Hej Anna!

Åh vad roligt att du ville lämna ett litet avtryck hos mig så jag fick chansen att komma och hälsa på här hos dig. Det är så kul att få ett "ansikte" på er läsare och lära känna er lite bättre:o)

Nu ska jag kika vidare här.
Önskar dig en mysig söndagskväll!

Ps. Den vita lampan du visar i det pastelliga inlägget påminner väääldigt mycket om ikeas lampa foto som jag precis köpt och spraymålat cremevit....toppenfin.
Jag har tidigare målat två stycken svarta som du kan se här
http://myshabbychichouse.blogspot.com/2010/04/its-like-magic.html

Kramar Mia