onsdag 22 september 2010

Pastelligt

Idag när jag kom hem höll jag inte på att hitta fram till ytterdörren. Snickarna har verkligen varit effektiva och fått upp ytterväggar och innerväggar, så idag fick jag minsann leta mej fram :) Med jag klagar inte, jag tycker om att se hur vårt hus “växer fram”.
Så länge njuter jag av dessa bilder på KÖK, love kök! Längtar tills turen kommer till vårat kök för det är verkligen helt opraktiskt. Har nog redan bestämt mej för vilka luckor, men tänk om jag skulle våga en rosa SMEG eller en rosa KitchenAid! Kanske turkost kakel till kontrast till allt vitt? Är nog alldelens för feg för det, men kanske en vacker dag så ser det ut såhär i sommarstugan? :)


 rosakök
Gillar skarpt den vita lampan i taket! För att inte tala om vita golv, men praktiskt i köket…?

kök 
Bilderna hittade jag här

 
Vi ses

Inga kommentarer: