fredag 7 maj 2010

Ett steg på väg

DSC02283

På eftermiddagen idag kommer en arkitekt och ska kolla på vårt hus! Vi (ehh...jag?) har en hel del planer, idéer och viljor men det är svårt att få till en ritning:)

Så idag ska jag samla alla bilder och bygga på mitt kollage så vi kan förmedla den rätta känslan. Jag vill blanda det gamla med lite nytt, men absolut inte för nytt...hur förklarar man det? Inte för shabby men känsla för det gamla, inte högblankt men gärna matt, inte gulvitt men inte för vitt, snickarglädje men inte för plottrigt...undrar om han förstår vad jag menar? ;)

Har spanat runt lite hos alla ni i bloggvärlden och fått så mycket inspiration! Bättre än alla inredningstidningar i världen!
Om ni vill dela med er av mer tips så blir jag jätteglad

Ha en underbar fredag!

2 kommentarer:

Jordgubbar med mjölk sa...

Åh så spännande! Hur mycket är det ni har tänkt bygga ut? JAG förstår iaf precis hur du menar :-D Precis den känslan vill vi också ha! Bilder är nog jättebra att visa, de säger ofta mer än tusen ord!

Kram M

S A N N A sa...

Tack för din kommentar :D Jag gillar frisyren och färgen!!! Hur går det med byggnationerna da? Vi får ta och ses och få en up-date igen ;)
Ha det fint// Kramar Sanna.