torsdag 1 april 2010

Dreamboard

DSC02167

Här öser regnet ner och det positiva med det är väl att snön försvinner snabbare! :)

Så idag passar jag på att bocka av min “to do” vilket består av uppsatsskrivning, stryka min nya fina sängkappa, glasera muffinsen jag bakade igår och mer skolarbete.

En ganska så härlig torsdag! Även en springtur stod på listan, men jag får nog vänta till regnet ger sej :)

Jag gjorde iordning en dreamboard igår kväll med tidningsurklipp jag sparat. Det är så mycket lättare att få en överblick hur man vill ha det och mycket lättare att övertyga sambon med bilder ;)

För nu är det klart att det blir bygge i sommar! Jag är så glad så det känns som jag vunnit en storvinst! Det ska både byggas uthus med värmesystem och skalet på huset ska påbörjas. Även ny panel på huset idag, nya fönster och nytt tak.

Huset idag är verkligen i behov av renovering! Panelen har för längesen gjort sitt, och då inte tala om takrännor! Kommer att bli tuffa månader men med lite hjälp så ska det nog gå :)

Byggkaos, here we come!

Passar på att önska er en riktigt GLAD PÅSK!

♥♥ Kramar Anna

1 kommentar:

Kära Hem sa...

Oj, vad mycket ni ska hinna med! Själv gruvar jag mig för panelbyte på de två gavlarna (fram- och baksidan är klara)... Det finns ju så mycket annat som är "roligare"...

Glad påsk!
Kram
/Anna