måndag 18 juni 2012

En helt vanlig dag i VillaStrand, byggkaos och småbarn:) Ni ser väl att jag rensar bland mina tidningar? Det trodde jag aldrig jag skulle göra. Jag är oftast lite för bra på att rensa för saker åker ut fortare än kvickt ibland men tidningarna har jag haft läänge och brukar bläddra lite i dem då och då. Men nu fick jag ett ryck, så medan Gustav plingar på sin gitarr så rensar jag.
Och jo förrästen, tapeter är på G, hittade jättefina i veckan. Och nej, varken med färg eller roligt mönster.

Men nästa vecka ska vi göra något roligt, nämligen åka och titta på kök...tror det kan vara drömköket!

Lite blommor som skrutten och jag plockade nu ikväll. Lite fint att titta på måste vi ju ha! Mugg, som jag använder som vas, med texten "äkta kulla" kommer härifrån

Inga kommentarer: