onsdag 25 januari 2012

Jag älskar




Hej!


Längesen nu och jag har verkligen saknat att blogga! Inte för att detta är någon stor blogg, inte alls, men det är ändå kul att skriva och visa lite bilder. För några är ni ju som kikar in här:)

I helgen hade vi dop för lilla Gustav och det blev precis så bra som jag hade hoppats på. Dock var han lite trött i kyrkan så han var lite ledsen när han skulle få vatten på huvudet men när kamerorna kom fram så var han alldelens lugn. Gillar att bli fotad tror jag :)

Hittade denna bok om choklad när jag rensade här strax vid jul och har bläddrat igenom den många gånger nu så snart blir det att baka! Kanske passar jag på till i morgon när vi får besök? Mörk chokladmousse till kaffet skulle väl inte sitta helt fel, på en torsdag? ;)
Jag älskar choklad! Helst en lite mörkare variant med havssalt...mmm!

Nu ska Gustav och jag göra oss klara för lite shopping med min farmor, vi ses!






Inga kommentarer: