tisdag 3 januari 2012

Förberedelser


Hej hopp vad tiden går fort! Både jul och nyår tillhör det förra året och det är dags för ett nytt, härligt! Som så många andra vill jag rensa, sortera och fixa och göra om den här tiden på året och det har jag ju faktiskt redan tjuvstartat lite med:) Men julen är fortfarande kvar här hemma, dock hann jag bara med att pynta med hyacinter och julstjärnor så det är ju inte så farligt att ha kvar ett tag till. Men till helgen ryker det nog :)

Idag har jag börjat med att baka till lillemans dop! Älskar att baka men jag får nog hejda mej lite så att det inte blir för mycket för de flesta har väl ett nyårslöfte att hålla?;) Så även jag för i år ska jag och två tjejkompisar springa Tjejmilen och det ska banne mej gå under timmen! Har sprungit tjejmilen två gånger förut men det var ju liksom innan jag fick barn och nu får jag nog börja träna från noll...konditionen är inte på topp om jag säger så :)

Har ni några nyårslöften?

Inga kommentarer: