tisdag 8 november 2011

Jul känsla


DSC04353
Min lilla pojke har precis vant sej vid att sova lite längre pass i vagnen så då passar jag på att bara vara lite. Nya Lantliv Jul special, en latte och lite choklad är preciis vad jag behövde :)

Ååå jag verkligen längtar till julen i år! Att få fira med min lilla egna familj är ju helt underbart Det känns även extra kul att julpynta och pyssla med paket, glögg, nya härliga recept (fanns massor i tidningen som jag vill prova!) och faktiskt bara mysa! Jag har, peppar peppar, aldrig riktigt känt av någon julstress utan jag försöker bara njuta så mycket det bara går och i år känns ju allt extra mysigt med vår lille kille!

I morgon kväll ska jag faktiskt HIT och julpyssla lite…hoppas ni har vägarna förbi där nu till jul för det är bara såå mysigt att bara strosa runt och kika lite :)

Kram på er

1 kommentar:

Vita Kurbits ♥ sa...

Å jag kommer någon dag och bläddrar i din tidning.. och lite glögg till det :) Ha en fin söndag! Kramis!