onsdag 28 september 2011

Inredningsfunderingar

DSC04238
En silverbricka på vardagsrumsbordet med nagelprodukter från Cath Kidston som jag fått i present av Anna. Härligt fina förpackningar så de får stå framme så jag kan ta hand om mina händer och naglar medan jag matar Gustav:)

Det blir mycket detaljbilder på bloggen just nu eftersom vi smått börjat renovera nedervåningen nu när huset är klart utvändigt. Alla fönster är flyttade så att det är rätt utifrån men inifrån är det inte klart. Så gardiner och fönsterputs är inte att tänka på:)
Nya hallen och tvättstuga är först ut och jag har en ganska klar bild över hur det ska se ut. Mycket förvaring i hallen med platsbyggd soffa med utdragbara lådor för skor, pärlspont på väggarna samt tapet, klinker (svart, grått?) ny byrå med plats för alla vantar och mössor, stor garderob för säsongkläder och bra belysning. Kanske återkommer jag med ett kollage?:)

Inga kommentarer: