onsdag 3 augusti 2011

Pysselhörnan

  DSC04094
Nyss hemkommen från en möbel-tripp där det fyndades skåp och bord. Dock inte till mej denna gång, men till ett mycket spännande projekt som jag kommer att berätta mer om senare! Oftast är det väldigt roligt att få kika in hos andra när det fyndas på Blocket men denna gång var det inte lika spännande. Karl rökte inne och det fanns inte mkt mer till fynd än det vi kommit överens om. Tur att möblerna skall målas :)

Idag bjuder jag på en bild av vad som kommit att bli mitt pysselbord. Det är inte så stort men jag har hunnit samla på mej lite små roliga pyssel att njuta av på kvällarna. Om ni kikar riktigt noga så ser ni vimplarna jag pratade om för ett tag sen och jag kan väl säga att symaskinen och jag inte kom riktigt överens ;)

Nu ska jag njuta av en bok i kvällssolen medan sambon har åkt till Rättvik för att kika på gamla bilar, önskar er en fin kväll!

Inga kommentarer: