måndag 15 augusti 2011

Oh vad gott!

DSC04170
Vad lyxigt det är att få plocka egna äpplen i trädgården att få baka med! Det känns som jag uppskattar mitt lantliv mer för varje dag och jag njuter verkligen. Även om jag nu bott in mej ordentligt här så är det ju aldrig fel att uppskatta det man har:) Provade Leilas recept på äppelmuffins med crumble och har ni inte bakat dessa så gör det bums, de är supergoda! Receptet hittar ni HÄR.
Idag var jag med mamma en sväng på stan för att kolla in lite höstnyheter, vill så gärna ha nya kuddar till vardagsrummet och till kökssoffan. Tyvärr hittade jag inget av det så jag tror nog att jag får leta tyg och sy egna, gärna ett brunt tyg med lite vitt. Har ju såklart en idé om hur de ska se ut så nu gäller det bara att hitta rätt tyg…

Kika gärna in hos min vän My och se vad hon bakat idag, mums säger jag bara

Inga kommentarer: