söndag 10 juli 2011

Jag vann!

DSC04017 DSC04020
Det är inte ofta jag har turen med mej när det kommer till tävlingar, men denna gång hade jag tur! Jag var en av tre vinnare hos Jordgubbar med mjölk och vann en jättefin picknick filt och diskdukar med kurbitsmotiv, jättefina! Fick tipset av mamma att rama in dukarna och sätta i skafferiet…så jag återkommer med resultatet av det :)
Idag regnar det så jag ska passa på att baka muffins och städa lite grann för i morgon får jag besök av min vän L i några dagar och då ska vi passa på att turista runt. Har planer på att åka till Carl Larson gården, äta Rättviks glass ( såå gott! ) besöka lite loppisar och kanske gå ner i gruvan. Det är så lätt att glömma av alla mysiga platser som finns nära oss.
Nu är det dags att för Kitchen Aiden att jobba lite :)

Inga kommentarer: