fredag 15 juli 2011

Fredagsmys

  DSC04052 DSC04053 
Regnet verkligen öser ner denna juli fredag så vad passar då bättre än att baka? Provade lite nya recept på muffins och denna med vinbär blev en riktig favorit hos sambon. Tur att jag hade bakat idag när han så snällt kom hem med en bukett blommor till mej Gulligt :)

Nu har vi ett par veckor ledigt tillsammans och vi ska måla klart huset och göra små utflykter, vågar inte bege mej så långt hemifrån utifall bebis vill komma tidigare. Men Gysinge byggnadsvård står högt på listan och även en tur till sommarstugan med vännerna. Sen att bara få vara hemma och påta i trädgården är mysigt tycker jag.

Önskar er en fin fredag

1 kommentar:

Kära Hem sa...

Vill bara önska dig en härlig sommar. Och vad spännande med bebis - det är ju såååå mysigt att gå med mage... Längtar tillbaka ibland!!! Men jag har mitt gjort jag :) Tre stycken godingar!

Ha det så bra och njut av lugnet :) Ska ta mig till Sundborn och Carl Larsson-gården någon dag. Det är som du säger - man glömmer bort allt det fina och roliga man har i närheten.

Kram
/Anna