fredag 12 november 2010

Härliga fredag



 DSC03173

Idag kom min mamma och lilla Johan (min systers son) hem till mej för lite bullbak. Vi gjorde lussebullar i bullformat och de blev verkligen jättegoda! Mamma sa att det var hennes näst bästa deg genom tiderna…och hon har gjort en hel del. Jag kommer ihåg när jag var liten då hon bakade och det var bullar i heela köket :)
Med sej hade dom en vacker azalea, jag älskar verkligen dom blommorna! Tack fina ni!

DSC03171
Här har jag smygbörjat julen lite, kunde inte låta bli…

DSC03172
När jag kom hem från stallet står det 10 vackra rosor och en smarrig choklad till mej. Tror nog att P skämmer bort mej ibland…;)
Oops…nu ropar han att maten är klar, bäst att skynda sej på ;)

Ha en fortsatt hääärlig fredag ♥

1 kommentar:

Kära Hem sa...

Men vad de skämmer bort dig!!! Blommor och choklad - ja, jag säger då det... :)

Vad härligt det låter med bullbak. Nästa helg ska jag och mina barn baka lussebullar och dessutom planerar jag att göra julens köttbullar... Vi får väl se hur det går!

Kram /Anna