tisdag 7 september 2010

Present



DSC02897
Jag är lite dålig på att uppdatera men det känns som tiden inte räcker till alla gånger. Någon som känner igen sej? ;) Önskar att jag hade vackra inredningsbilder från bygget att visa, men är ni lika intresserade av betong, mursten och brädor som jag så väntar vi nog med det…

Så jag visar i stället en bild på lampan som jag fick av min kära farmor & farfar i födelsedagspresent (jajjemensan…26 år i lördags) Bilden är inte rättvis alls, men jag ingen bättre kamera än så och photoshop kan jag tyvärr inte med. Lampan kommer från min farmors föräldrahem så den har varit med ett tag. Hon var lite orolig över att ingen ville ha den eller att den skulle vara omodern…men åå jag älskar den redan! Lovar att visa en bättre bild i dagsljus!

Nu blir det soffan, filt och te med honung

Inga kommentarer: