måndag 28 december 2009

Ibland sker det saker man inte är beredd på. Man tycker att det kommer väldigt plötsligt eller att det inte är rätt tillfälle...men ibland rycks mattan bort för oss och vi vinglar till ett tag innan vi hittar fästet igen.
Det är egentligen inte meningen att bli allt för personlig här, men jag tycker att det är skönt att skriva av sej ibland. Jag har nog inte hittat fästet riktigt än, men tills jag gör det så smider jag de sista planerna på badrummet.
Sambon höll vad han lovade, dusch och wc till jul! Även om det är småfix kvar så är jag jätteglad över att det snart är klart :) Dock är det inte badrummet på bild, den har jag bara som inspiration. Kanske har jag visat den förr, men i så fall tåls det att se den en gång till :)
God fortsättning till Er alla!
KRAM

1 kommentar:

Kära Hem sa...

Hoppas att allt är ok med dig och dina kära! Blir lite orolig för dig...

Skönt att badrummet snart är klart! Jag väntar med spänning på bilder :)

Vi har satt igång med renoveringen av vår hall i går. Blir vit pärlspont på väggarna och ett nytt golv... Vet bara inte vad jag vill ha? Jobbigt val. Vet i varje fall att jag vill ha ett praktiskt golv!

Gott nytt år!
Kram
/Anna