onsdag 26 augusti 2009

Duk eller inte duk?

Visa Duk eller inte duk

Jag har ett litet problem, ett ganska världsligt sådant ;) Jag kan inte bestämma mej för om jag gillar dukar eller inte. Oftast har jag varken mattor eller dukar, men nu såhär på höstkanten vill jag mysa till det. Så då åker både farmors virkade dukar, mammas blå mattor och de senaste inköpen från Nyblom & Kollén fram.

Men som ni ser så är dukarna ganska neutrala, inte så i ögonfallande direkt. Jag är nog en riktig fegis! Om ni kikar ordentligt i fruktkorgen kan ni ana servetter, plommonfärgade. Kan inte bestämma mej för om jag ska satsa på den färgen på kuddar och plädar till vardagsrummet…så jag provar mej fram försiktigt med servetter ( som är halvt gömda bakom alla äpplen )

Suck!

Det är likadant när jag är i affären, står och pillar på alla lila och mörkröda nyanser av nagellack men det slutar alltid med ett ljust rosa…

Kanske är det dags för en liten förändring?

Kram A ♥

1 kommentar:

Lajsan sa...

Jaaa, våga våga, man kan ju alltid gå tillbaka, men man måste prova!! -Kram elise