måndag 27 juli 2009

Snart snart är min efterlängtade semester här! Torsdag em kommer världens bästa My hit med sin Stefan och då är det semester! :)
Eftersom dom kommer från sydligaste delen av vårt land tänkte jag charma dom med allt vad ett Dalaliv kan erbjuda. Vad jag plockat ut för godbitar tänker jag inte avslöja :)

Helgen bjöd på skogspromenad med blåbärsplockning med min vän Sanna. Verkligen supertrevligt! Med lite fika så gick det ju det riktigt bra :)

På söndag kom min mamma och pappa förbi med blomma och fikabröd, alltid uppskattat! :)

Håller just nu på med att ordna till det i gästrummet för våra kommande gäster, vill ju så klart att de ska känna sej riktigt välkomna hem till oss!

Vi ses,

Kram A

1 kommentar:

Villa Lugnet sa...

vi känner oss alltid hemma hos er :) Ses snart!!!