tisdag 12 maj 2009

Baka baka liten kaka...

Oh lala! Inte varje dag det sker två inlägg på denna blogg!
Hade tänkt mej en långpromenad när jag kom hem men det blåste riktigt kallt så jag stannade inne och bakade i stället, inte alls lika nyttigt...
Men jag provbakar till ett 2års kalas, alltid något att ligga steget före ibland :)
Sambon ligger nu i soffan för ovanlighetens skull, annars är han ute på gården och grejar varje dag efter jobbet. Kanske tröttheten börjar ta ut sin rätt?
Men tur då att resan till Turkiet är bokad -om en vecka åker vi! Tjoho!
Nu ska jag överraska min kära med lite glassbakelser...
Kram A ♥

2 kommentarer:

Jes/Vita villa vila sa...

Hej & tack för din fina kommentar hos mig! KUL för nu hittade jag ju din fina blogg - hit kommer jag gärna igen!!

Önskar dig en jättefin kväll!

Jes

Malin - I min trädgård sa...

Hejsan! Tack så mycket för dina fina ord om min blogg! Och din blogg var ju jttehärlig! Klart jag kikar in här igfen :).

Oj vad härligt med en inbokad resa! Nu är jag lite avis ;).

Kram M