tisdag 7 april 2009

Påskpyssel

Härligt att vara hemma igen, för det riktigt kliar i fingrarna efter att få pyssla!
Förra veckan var vi i Helsingborg och hälsade på goda vänner, vi riktigt gottade oss i solen med både grillning och glass.
Denna vecka har jag börjat på nytt jobb så det är en del att försöka pränta in och komma ihåg...Men vad mysigt det är att få komma hem och vara lite kreativ i hemmet. Vet inte riktigt om jag lyckades med fjädrarna, sambon ville promt ha gult och jag rosa...
Nu ska jag ut och njuta av de sista solstrålarna för denna dag!
Kram A ♥

2 kommentarer:

Villa Lugnet sa...

ANNA, ANNA - Hej förresten ;) Jag känner igen kombinationen vitt och gult i riset...var kan ni ha fått den idéen från?? Hälsningar från Sundetspärla ;)

Tack för i helgen förresten!

Anonym sa...

Pyssliga du, titta vad fint du gjort!
Kramar Sandra