onsdag 18 mars 2009

Bild från urbanliving
Åå vackra vackra vipp! Tänk att en papperskorg kan vara så snygg? Drömmer om nytt badrum med vitt kakel, vit pärlspont, svart golv och en vit vipp...och ljusrosa Lexington handdukar och vackra badrumstvålar, fina hängare och ett badkar på tassar...Även en inbyggd platt TV så jag kan slappa i badet med en film och ett glas rött!
(För säkerhets skull ska jag nog ta och berätta om mina drömmar i små doser för min sambo:)
Kika in på vita kurbits där min goa vän A delar med sej av inredningen i det nya huset-spännande!
Kram A ♥

1 kommentar:

Kära Hem sa...

Kul att du blev glad för vinsten! Det är inte alla dagar man vinner något direkt... Vilka fina bilder du har på din blogg och den med handduken, vitlöken och potatisen var riktigt proffsig!

Det låter som om vi har liknade drömmar angående badrum. Här är det gamla brokiga plastmattor på väggarna i små trånga badrum. Kanske den största nackdelen med gamla hus? Men det blir till att bygga ut badrummet när det blir dags för renovering där... Tyvärr dröjer det ett tag för oss. Ny ska vi snart börja med en ny hall :) Ska bli skoj!

Ha det så bra!
/Anna