torsdag 29 januari 2009

Mitt ♥ och jag...

...firade två år tillsammans för någon dag sedan med middag och blommor. Drack t.o.m ett glas vitt till maten, mitt i veckan :)
Två år är ingen evighet, men på ett väldigt bra och tryggt sätt så känns det nästan så. Tänk att när man minst anar det, så dyker han, och då menar jag han upp. Bara sådär! Jag var ju mitt uppe i mitt liv, i en nyinköpt lägenhet i stan, partyn, yoga och tjejkompisarna var ju prio ett. Och nu, två år senare, bor jag på landet i ett rött hus med vita knutar, två traktorer på gården, katter som springer omkring och en sambo! :)
Så det kan gå!
Och inredningen är ju så mycket roligare nu! Det finns ju fler rum än en etta med litet kök att inreda :) Tjoho!
Vår lilla mini-make-over här hemma går sakta framåt. Men har lyxat på med att köpa en ny lampa och en kruka till hallen, men det visar jag när det är klart (förhoppningsvis nästa vecka)
Ska skicka min kära P på shopping först, han piggar säkert i när jag säger att han måste ha släpvagn med sej. Inbillar mej att han tycker att det är roligare, och kanske lite manligt (?) att åka iväg då...? Riktigt grabbgöra liksom...
Ha en fortsatt mysig torsdag hörni!
Kram A

Inga kommentarer: